Vi søger snarest muligt en fast afløser til rengøring på rådhuset og vielseskontoret, der kan træde til ved ferie eller sygdom. Vi skal kunne kontakte dig med kort varsel.

Såfremt du er interesseret kan eventuelt afløserjob på andre kommunale institutioner komme på tale, fx på Bibliotekerne og Job- og Voksencentret.

Timetallet vil være varierende og det er ikke hver uge, at vi har behov for din hjælp med rengøring.

Vi søger en afløser der:

  • Er positiv, fleksibel og imødekommende
  • Kan planlægge og arbejde selvstændigt

Der er ingen uddannelsesmæssige krav, men det vil være en fordel, hvis du har erfaring med planlægning og udførelse af rengøringsopgaver.

Løn- og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst og Ny Løn.

Pedel og rengøring er organisatorisk placeret under lederen af Sekretariat og Borgerservice.

Yderligere oplysninger fås ved henvendelse til serviceleder Erling Eriksen på tlf. 2129 5046.

Skriftlig ansøgning vedlagt evt. rengøringsbeviser og udtalelser, sendes på mail til Nadja K. Boye, nkb@aeroekommune.dk senest tirsdag den 26. september 2017 kl. 09.00.